callantsoog on wheels 2012

Afspraakjes, dates, meetings, Rendez-vouzs, get-togethers

reactie's graag

Totaal aantal stemmen: 0

Dalli

Re: callantsoog on wheels 2012

Bericht door Dalli » zo 30 sep 2012 23:09

Prima georganiseerd evenement.
Stoer om direct met 6 uur te beginnen. Dat vraagt heel wat...., vooral van al die vrijwilligers. Ze stonden werkelijk overal!
Grundlichkeit die ik eigenlijk alleen in Duitsland tegen kom. Dat zal komen door al die Duitse vakantiegangers in Callantsoog ;)
Slechts éénmaal de chicken run genomen, nadat mijn stuur was gebroken in de 3e ronde na een harde val na de oversteek bij de weg naar Grote Keeten.
Gelukkig was Jur er met een reserve fiets en kon ik daarna nog 5 rondes meedoen. Jur bedankt!
Het mooie van de estafette is dat je ruim de tijd hebt om met de mede bikers te praten, behalve dan met mijn ploeggenoot.
Henk gaf de laatste ronde nog even gas en wist de 10e plek veilig te stellen. Tijdens de rit had ikdoor de mix van solo's en duo's geen idee hoeveel er voor of achter ons zaten. Wel was de strijd om de 2e en 3e plek de gehele middag spannend.
Al met al een mooie dag met de wind uit de goede hoek
Beter 1 fiets in de hand dan 3 in de schuur!

Annika

Bericht door Annika » di 02 okt 2012 19:18

Het was zeker een heel leuk evenement zo. Goede organisatie, lekker beschut uit de wind in de tent was het goed vertoeven!
Mooi rondje, niet te kort en evengoed wat leuke stukje erin.
Organisatie, bedankt!

Henk van H*

Bericht door Henk van H* » di 02 okt 2012 19:47

staan er ergens rondetijden?
HvH

chrisscross
MTB'er

Bericht door chrisscross » zo 30 dec 2012 18:11

Volgend jaar sta ik weer aan de start. Ik ken de organisatie en die willen er in 2013 een nog mooier en uitdagender parcours van maken! Heel misschien zelfs een 24 race! :!:
Aandachtspuntje voor 2013 is de wisselstrook, die mocht wel wat langer. Voor de rest alleen maar lof, onwijs gaaf parcours met echt van alles wat.
Van mij mogen er volgend jaar best nog wat extra obstakels in, slootjes, zandbakken ed, mooi man!

Ook hulde aan de omroeper Wouter Bakker, die was GEWELDIG! 8-)

Plaats reactie