Samen mountainbiken in het weekend.

Afspraakjes, dates, meetings, Rendez-vouzs, get-togethers
Plaats reactie
BikerBoris
MTB'er

Samen mountainbiken in het weekend.

Bericht door BikerBoris » ma 02 jun 2014 17:49

Hallo iedereen, ik zal me even voorstellen: Ik ben Boris uit Warmenhuizen. Ik ben 16 jaar en mountainbike nu al een hele tijd in het duingebied. Sinds ik 5 ben heb ik op fietscross gezeten maar ben er ondertussen mee gestopt. Ik heb altijd met mijn vader gemountainbiked maar ik ben zijn tempo inmiddels ontgroeid. Ik zie hem bij de start en de finish dus zo gezellig als eerst is het niet meer. Ik zoek dus iemand die het leuk lijkt om samen in het weekend te mountainbiken. Mocht je het leuk lijken laat dan even een berichtje achter om iets af te spreken! :)

Met vriendelijke groet,

Boris de Nijs
Ride your own path, dont choose the existing one.

Steffen

Re: Samen mountainbiken in het weekend.

Bericht door Steffen » wo 04 jun 2014 14:34

Je kunt je natuurlijk ook aansluiten bij een trainingsgroep, dan heb je als het goed is, altijd maten op je niveau.
Bij de Zeeleeuwen biketen afgelopen seizoen 7 groepen op zaterdag. Start om 8:30, eind om 10:30 (omdat we dan de duin uit moeten :-) ) Meestal is de start bij De Hoep, aftertalk bij de Oude Keuken. Helaas is het seizoen alweer bijna afgelopen, maar 's winters trainen ze ook op het strand.
Natuurlijk zijn er nog meer trainingsgroepen, maar deze ken ik, en ik fiets er altijd met plezier.

BikerBoris
MTB'er

Bericht door BikerBoris » di 10 jun 2014 13:35

Steffen schreef:Je kunt je natuurlijk ook aansluiten bij een trainingsgroep, dan heb je als het goed is, altijd maten op je niveau.
Bij de Zeeleeuwen biketen afgelopen seizoen 7 groepen op zaterdag. Start om 8:30, eind om 10:30 (omdat we dan de duin uit moeten :-) ) Meestal is de start bij De Hoep, aftertalk bij de Oude Keuken. Helaas is het seizoen alweer bijna afgelopen, maar 's winters trainen ze ook op het strand.
Natuurlijk zijn er nog meer trainingsgroepen, maar deze ken ik, en ik fiets er altijd met plezier.
Bedankt voor uw reactie! Ik zal even op hun site kijken, kwam er laatst te laat achter dat ze die 4-uurswedstrijd bij het Geestmerambacht organiseerden. Had er graag aan meegedaan.

AndyD
MTB'er

Bericht door AndyD » do 31 jul 2014 15:53

Ik ben Andy (17) uit Amsterdam en wil graag in de weekenden mountainbiken, ik vind elke lokatie in NL goed.

Als je intresse hebt SMS of Bel 06-43230810

Een reactie achter laten kan natuurlijk ook.

BikerBoris
MTB'er

Bericht door BikerBoris » ma 11 aug 2014 10:35

AndyD schreef:Ik ben Andy (17) uit Amsterdam en wil graag in de weekenden mountainbiken, ik vind elke lokatie in NL goed.

Als je intresse hebt SMS of Bel 06-43230810

Een reactie achter laten kan natuurlijk ook.
Hey Andy,
Lijkt me leuk om een keertje te fietsen! Als het goed gaat zouden we eventueel vaker kunnen afspreken? Ik fiets eigenlijk altijd in Schoorl/Bergen, wat volgens veel mensen een van de mooiste parcours van Nederland is. Enige nadeel is dat het een paar dagen moet regenen voordat de baan er goed bij ligt. Als het een tijdje droog is fiets ik vaak op een ander maar ook mooi parcour, Geestmerambacht, het heeft geen zware klimmen maar is technish wel een leuk parcour. (Veel kleine bochtjes en een paar mooie afdalingen).
Hopelijk spreekt het je een beetje aan!

Groeten,
Boris

adamrose045
MTB'er

Bericht door adamrose045 » vr 14 nov 2014 12:02

Natuurlijk zijn er nog meer trainingsgroepen, maar deze ken ik, en ik fiets er altijd met plezier.???

Plaats reactie