bikemaatje/broek op langedijk

Afspraakjes, dates, meetings, Rendez-vouzs, get-togethers
webjo
Contacteer:

Bericht door webjo »

oke goed niels. ik hoor nog wel van jou gr webjo

Enjoy

Bericht door Enjoy »

webjo schreef: goede dag mensen van dit forum.
ik zoek een bikemaatje om naar schoorl mee te fietsen. Hieronder wat info over mij.
-ik ben beginner fietser mijn tijd is rond de 50 minuten-
-ben 17 jaar en fiets op zondag en door de week.
alvast bedankt voor de moeite gr webjo
ps wilt u een mail naar me opsturen als u diegene bent

beste mensen. ik heb me naam verandert (prive redenen)
ik fiets met niels maar ik wil meer mountenbike en niels woon wat verder dus. mijn vraag luid wie uit de buurt wilt met me mee fietsen. mijn tijd is nu verbetert naar 45.50. verder wie wilt me leren conditie opbouwen. ik train hard maar me tijd wordt er niet beter van. heel erg bedacht

alvast gr Enjoy.

frankteb

Bericht door frankteb »

Hoi Enjoy,
Heb je wel eens meer dan één ronde gefietst, als je twee ronden bijvoorbeeld fietst zul je zien dat als je één ronde snel doet je rondetijden omlaag zullen gaan omdat je meer conditie hebt. Je kan je tempo wat opvoeren omdat je het langer volhoudt.
Hoe pak je de korte klimmetjes aan? Begin je al vaart te maken voordat je bij de klim bent en schakel je in de loop van de klim wat terug? Je houdt dan de meeste vaart de klim op, al met al zijn er wel wat van die korte stukjes. Ik zie soms mensen met een langzaam tempo de klim beginnen vandaar.
Probeer afdalingen ook echt vaart op te bouwen, zwaar schakelen en tempo maken (moet je ook durven uiteraard), het stuk fietspad doorkarren (ruim boven de dertig is echt prima mogelijk). Het stuk daarvoor bij zee is ook zo'n prima tempostuk, onderschat het niet het is vrij lang, dus daar kun je veel winnen als je maar tempo houdt. Heel veel mensen proberen op dit stuk bij te komen van de inspanningen, maar je kan hier minuten winnen.
Hoe vaak in de week fiets je nu trouwens? Bij mij wisselt het, voorjaar en begin zomer fiets ik heel vaak bijna elke dag en vaak ook meerdere rondjes. Nu gemiddeld vier keer in de week. Ik woon zelf in Bergen maar als je een keer een rondje wil fietsen hoor ik het wel. Zelf zit ik qua rondetijden wat sneller (39-40) maar het hoeft niet altijd voluit.
Groetjes Franklin

Enjoy

Bericht door Enjoy »

hoi frankteb
het is erg leuk dat u andwoord geeft. mischien mag ik een keer met je mee en dat u me een paar tips geeft. verder ik probeer twee keer per week te gaat, lieft wil ik in deze sport wat meer tijd door brengen maar ik heb het druk met school, zaterdagbaantje, ook een hele belangrijke is: ik deel de fiets met me vader, voor de rest het is 17 km van mijn huis. dus ik heb dan al een grote afstand er op zitten.
ik ga drie weken op vakantie hoe zorg ik er voor dat mijn conditie er niet op achteruit gaat ?.
voor de rest  ben ik nog niet een echt durver omdat ik ben als eens gevallen en dat was een nare week. voor de rest heel erg bedank voor U tips ik ga ze zekker weten gebruiken.
graag zoek ik dus nog een maatje dat vind ik erg pretig voor heen en terug fiets

gr Enjoy

Enjoy

Bericht door Enjoy »

bij deze kick ik hem weer

Gesloten