Editie 2014

De jaarlijkse marathontraining op het parcours van Schoorl
Cornelis
MTB'er

Editie 2014

Bericht door Cornelis »

Heel graag zou ik meedoen aan de 2014 editie van de 5. Het zou mijn eerste zijn en ik vraag me dan ook af: dien je je ergens in te schrijven? Ik zag al wel dat ik een dagje vrij moet vragen van werk, da's geen probleem.

zandhopper

Re: Editie 2014

Bericht door zandhopper »

Inschrijving vanmiddag geopend!!!!

Cornelis
MTB'er

Bericht door Cornelis »

Gisteren ingeschreven, thx! Heb er zin an!

Rens
MTB'er

Bericht door Rens »

Vanmorgen even een rondje verkennen gedaan. Best zanderig. Stuifzand, zandkuilen en een (dun) laagje zand op bijna het gehele parcours :?
De wind gaat volgens de voorspelling nog wel van ZW5 naar N5.
Heb er zin in ;)

zandhopper

Tot zo.... :D

zandhopper

De 5vS,

Weer prima georganiseerd!! TOP!!

Het weer was ok, het parcours was prima, en ik.... :roll:

Eerste ronde goed gereden, daarna werd ik ziekjes, denk te zoete sportdrank, mijn gatorade was op :(
Derde ronde ging de rug nog opspelen, ik had het zwaar!! Waar ik het plan had de 4e ronde dit jaar nog s extra op de tijd te letten werd het nu vreselijk afzien. De psyche ging ook meespelen; waar ben je mee bezig. Kon alleen kleine slokjes water binnen krijgen.

Gelukkig is opgeven na 4 rondes geen optie dus ronde 5 in. De nok opgesukkeld, kwam nog kramp bij, veels te weinig gedronken. :roll: Maar, bij het koninginneduin kreeg ik plots trek!! Druivesuikertje en water... Rens en Floor haalden me nog in, waren later gestart... kon ze niet bijbenen echter ging me wel steeds beter voelen!! Bij de Zwarte Blink kwam ik weer bij ze en kon er later ook nog weer voorbij.

En als je dan finish ben je alles weer vergeten, maar het was dit jaar een helletocht voor me :mrgreen:

lefty
MTB'er

Bericht door lefty »

Inderdaad weer top georganiseerd.
Het parcours lag er bij als een zonnetje en het rijden op het stuk richting de kerf was helemaal een genot....zingende nopjes over het zand :D
De eerste drie ronden wist ik goed te verteren, maar in ronde vier begon toch iets van kramp op te spelen.
Heb het toch weten weg te drinken en kon zowaar in de laatste ronde nog versnellen.
Mede dankzij de uitstekende verzorging van mijn zoon (die iedere ronde me een nieuwe bidon energiedrank klaarstond) is dit een hele mooie uitgave geworden voor mij.
Goed van de organisatie dat ze een "drop zone" hadden gemaakt..dit heeft veel irritatie van vorig jaar weggenomen.
Tot het volgende jaar maar weer..!!!!

SBT-Schagen
MTB'er

Bericht door SBT-Schagen »

De editie 2014 zit er weer op,lekker gereden in mijn eigen tempo.
De kilometers hakken er wel in, af en toe de rug strekken en dan weer doorgaan.
Na afloop natuurlijk napraten, het was weer heel gezellig !
Annemarie Kranenburg is gefinished.JPG
Annemarie Kranenburg is gefinished.JPG (116.28 KiB) 4958 keer bekeken
5 van Schoorl.jpg
5 van Schoorl.jpg (85.2 KiB) 4958 keer bekeken

Cornelis
MTB'er

Bericht door Cornelis »

Wauw! helemaal tegek! Top georganiseerd ook!
Heerlijk mijn rondjes gereden en veel leuker dan wanneer je zelf gaat. Je wilt gewoon naar iemand toe rijden, ook als je er 20 minuten mee bezig bent. de uren vlogen voorbij zo. Goed gedronken en ontbijt gehad, dus nergens last van. Ja, conditie en kracht. Maar zo voor de eerste keer meedoen, ben ik blij. Uitgereden en niet laatste geworden. Helemaal prima. Volgend jaar weer!
Gezellige boel ook met leuke mensen.

Paar dingen die jammer waren (heeft de organisatie niet in de hand): Veel wikkeltjes die gewoon op de grond werden gegooid en men leek wel wel opvallend veel bidons te verliezen. heel raar. Daarnaast mensen die de kuil na de afdaling vd nok oversloegen. Beetje jammer.

Ik kan blij gaan slapen vandaag :)

J3ro3n
MTB'er

Bericht door J3ro3n »

De eerste maal de 5vS gereden, en voor mij ook de eerste keer meer dan twee rondjes gereden. Een goede training was mijn doel. En ik heb 'lekker' gefietst ;) ik had niet het idee dat ik op tempo zat, maar toch zeer content met mijn tijd in de eerste ronde en het verval daarna. Ronde 4 was een hel, ronde 5 lekker en genietende.
Het parcours was top, het gaas voldeed prima en het stuifzand een mooi onderdeel van het parcours. De dropzone was erg fijn. Een pluim voor de vrijwilligers die alle troep weer opgeruimd hebben!

Plaats reactie