Dat hebben we weer gehad
Het weer viel mee, was net droogjes geworden! Betekende wel wat prut de eerste rondes.
De start was wat matig geregeld

, ik heb tenminste niks van de 3 startvakken gezien. En daar ik niet van dringen houd startte ik in het midden. Maar op zich maakt dat met de tijdswaarneming niet veel uit. Na de nok langzaam wat verder naar voren geworsteld om na de zwarte Blink in een leuk klein groepje met 2 mannen van "de Kudde" te komen. Dat reed echt subliem. Helaas gingen die na ronde 3 hun bidons wisselen, en ik alleen door. Moest meteen wat volk inhalen en raakte uit mijn ritme, ging nog onderuit en kreeg kramp.

Dramatisch zware 4e ronde werd het zo. Zat zelfs vanwege de kramp even aan uitstappen na ronde 4 te denken
Maarrrrrrrrr, bedacht dat dat geen optie was en dat ik misschien een wat lage suikerspiegel had, had wel 2 gelletjes genuttigd...... 2 druivesuikertjes erin deden de moreel goed evenals de wetenschap dat het de laatste ronde is. Vanwege de neiging tot kramp de nok in het allerkleinste verzetje opgekropen evenals de wortelklim, daarna ging het steeds minder matig

totdat ik in de zw hoek probeerde bij de rijder voor me te komen , was wat hersteld en overmoedig

jeminee wat een krampaanval in mijn hamstring... gelukkig zakte dat weer af op het fietspad en rustig naar de finish gekoeteld.
Laatste 2 rondes wat teleurstellende rondetijden maar ach; uitgereden!!!